Akulah Superman

Monday, November 03, 2008

Keputusan:
Anda adalah Superman
























Superman
75%
The Flash
55%
Supergirl
55%
Green Lantern
55%
Robin
55%
Catwoman
40%
Iron Man
40%
Spider-Man
35%
Wonder Woman
30%
Batman
25%
Hulk
15%
You are mild-mannered, good,
strong and you love to help others.


Klik Sini Untuk Membuat Kuiz "Which Superhero am I?" ...


Aku ingat dulu ketika berusia sekitar 6/7 tahun, aku suka memakai spender di luar dan mengikat tuala dileher. [Ops! Main di dalam rumah saja eh.]

Tapi, aku rasa filem Iron Man lebih besh dari filem Superman. Kan?

8 dah komen:

menteil said...

hehe... ada jugak kuiz cam nie...
tapi kluangman takde la...

✖cikin✖ said...

tgk tu
catwOmen de dalam list ko jgk eh bro
hahaha
btul tu menteil
kluangman xde ke
hahaha
nk wt sendirik ar kn

roshaizul said...

Superman 70%
Green Lantern 60%
Robin 55%
Iron Man 55%
Supergirl 50%
Spider-Man 45%

kita serupa bro. pakai spender merah kat luar. huhuhu

PakciQue said...

menteil: Hm, kena ada la erk..?kluangman.. cicakman.. chempiang.. Lagi apa?

✖cikin✖: haha..sebab kena cantas siap2..xpasal2 plak ade identiti catwoman..ish..

roshaizul: Wah..sama la plak..tp kuasa superman aku lagi hebat 5% dari ko la bro..ahakz..

zairi said...

aku x leh masyuk lar superhero2 nih..aku suka tom & jerry je..aku suka gelak untuk hilang kan tekanan..

faxura said...

gaia.. gaia.. gaia... dia bukan superhero ke..? walla..

ad3ck said...

aku pernah buat dulu. igtkan ku neh spiderman, tp dpt hulk eheheh.

PakciQue said...

zairi: Tom & Jerry? Hahaha..aku pun minat gak..sampai skrg pon dok layan lagi kat Cartoon Network..memang pecah perut..

faxura: Gaia plak..?tu kategori pembantu atau penyelamat je..mcm harry potter

ad3ck: Hmm..bila nak tukar jadi hijau..?nak gak tgk kau kaler hijau..