Hari Yang Sedikit Penat

Friday, November 07, 2008

Hari ni ada morning briefing selepas lama dah tak buat. Lepas ni, buat seminggu sekali saja. Dan setiap minggu, akan ada yang bawa potluck. Tada makan mee goreng dan kuih muih. Untung aku tak ambil sarapan [eh, bukan aku memang tak pernah bersarapan ke?]


Hari ni takde cerita apa sangat. Esok aku akan ada satu temujanji dengan pihak 88DB. 88DB adalah sebuah portal pengiklanan percuma untuk kau pasarkan atau jual apa sahaja. Dan tujuan aku ke sana adalah untuk pra-pertunjukkan magik.

Sebenarnya mereka akan membuat satu pameran atau festival sekitar bulan Januari nanti. Dan mereka menjemput aku untuk mengadakan persembahan di sana nanti.

Sebab namanya pun pra-pertunjukkan. Jadi, aku hanya bercadang untuk membuat persembahan magik kad sahaja. Ada lebih kurang 7 trik yang akan aku persembahkan. Huhuhu. Sedikit gementar juga ni.

Apa-apa pun, tunggu nanti entri pada hari Isnin. Cuma aku sedang berfikiran sama ada nak catatkan di PakciQue.TK atau di KedaiMagik.

Kau rasa?

2 dah komen:

kojah said...

blog ni ok ckit la dr satu lg...
ikhlas ni tau...jgn amik ati ye...
hurm, mayb tmbh2 pape bg up ckit...
tp ada 2 blog xpenin ke??

Anonymous said...

wah wah wah.. terer wat magic upernyee.... kasi up la kat youtube itu show bro...

neway bro, anda di tag.. harap dapat ditunaikan... salamx..

http://justkhai.com/blog/tagged-dan-penipuan-maybank-berhad/