Blog Baru | Masalah Baru

Tuesday, November 25, 2008

Dua tahun aku bersama dengan blogspot. Dan dua tahun ni lah aku belajar macam-macam pasal blogspot.

Sekarang ni aku dah guna wordpress. Makanya, aku perlu belajar benda baru pula.

Buat pengetahuan semua, aku telah membuat pandu uji ke atas blog tersebut. Dan entah macam mana, 2 entri awal tersebut telah lesap. Sengal tol aku ni.

Ok, takpe. Kita lupa kan kejap. Jadi, bagaimana? Sudah ada yang dapat memecah masuk blog terbaru tu? Kalau sudah ada yang dapat. Bagus lah. Bagi yang belum, takpe. Tunggu dengan sabar. Ada lagi 6 hari kan. Dan untuk setiap hari ni, aku akan update entri-entri terbaru di blog tersebut. Dan sentiasa bersedia kerana di blog tersebut telah pun aku lancarkan sebuah pertandingan. Untuk mengurangkan tekanan, aku berikan sedikit info pasal pertandingan tersebut. Ok?

Aku namakan pertandingan tu sebagai, err, sebenarnya takde nama lagi. Tak terfikir pun. Tapi, cara permainannya, aku nak cari si tukang komen ke-9. Ada 6 entri. Jadi, aku nak 6 pememang. dan hadiahnya? Takdelah mewah sangat. Aku akan berikan satu ruang khas untuk 6 orang pemenang ni di ruang "Blog Minggu Ini". Kira macam pengiklanan percuma lah.

Ok. Kalau tidak sabar sangat untuk menyertai pertandingan ni, lekas-lekaslah mencuba-cuba sebarang kata kunci untuk masuk ke blog terbaru tu.

Jumpa di sana.

0 dah komen: