Memecah Masuk Blog Baru

Monday, November 24, 2008

Kebanyakan kenalan blogger telah dapat mengenalpasti bahawa aku akan beralih arah dan mengubah angin ke blog yang baru berdomainkan dot com.

Ada beberapa dari mereka yang aku telah berikan link ke blog tersebut. Ada juga yang cuba-cuba meneka alamat blog tersebut.

Percayalah. Nama blog tersebut adalah sangat mudah untuk diteka. Apa yang perlu kau buat adalah membuat sedikit kajian di blog ini dan blog KedaiMagik.

Bagi yang ingin bermain-main atau mencuba-cuba mencari blog terbaru aku tu, dipersilakan. Tiada halangan.

Dan, sebagai penghargaan, aku akan buat review khas dan memasukkan blog kau dalam ruangan "Blog Minggu Ini" selama seminggu. Huhuhu. Kira macam pengiklanan lah.

Mahu? Apa lagi. Cuba lah godeh-godeh dan cari domain name bagi blog terbaru aku tu.

3 dah komen:

Anonymous said...

Aku try pakcique.com. Memang dah ada orang setup wordpress. Tapi masih kosong lagi. Hurm.. Aku try kedaimagik.com, lagi ler tak de. Tapi aku macam yakin jer yang pakcique.com tuh ko punya. Hurm...

kojah said...

wahhh!dh ada domain sndri...tahniah2!~

PakciQue said...

dilemma: Memang lah dah ada..sebab aku yg setup..tp bukan tu blog yg aku uar-uar kan...sila cuba lagi..hik3..

kojah: Mekacih2...nnt jgn lupa singgah ke teratak yang baru tau..